اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه دامغان سال 1400

 

ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و موفقيت شما در آزمون سال تحصيلي 1401-1400، از اینکه دانشگاه دامغان را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب نموده اید؛ بسيار خرسنديم و ورود شما را به این دانشگاه خوش آمد می گوییم.

**زمان شروع کلاس ها (به صورت غیرحضوری) 17 مهرماه می باشد.**

 

مرحله 1: اطلاعیه ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان

دانشجو  بعد از انجام ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)  در سامانه گلستان و پرینت  فرم های تکمیل شده در پذیرش غیرحضوری  (فرم های تعهد، مرامنامه انضباطی و مشخصات کامل دانشجویان)  لازم است فرم های مربوطه را   به همراه مدارک ذیل به آدرس پستی دانشگاه از تاریخ 10 مهر الی 20 مهر  ارسال نماید (پست پیشتاز یا ویژه). (برای مشاهده راهنمای سامانه گلستان کلیک نمایید.)

 

مدارک مشترک

داوطلبان پذیرفته شده جهت استعلام گواهی های تحصیلی  از آموزش و پرورش به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir   مراجعه و درخواست صدور تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند و کد رهگیری صادر شده را نزد خود نگهداشته  و جهت استعلام نهایی در سامانه آموزشی گلستان (هنگام ثبت نام غیرحضوری)  ثبت نمایند.

درضمن پذیرفته شدگان بعد از مراجعه به سامانه مذکورو مشخص نمودن نظام آموزشی، با انتخاب گزینه ” سوابق فارغ التحصیلی” ، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه، به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند.

  • کپی از تمام صفحات شناسنامه.
  • کپی از کارت ملی.
  • شش قطعه عکس پشت نویسی شده.(نام، نام خانوادگی، کدملی و تاریخ تولد)
  • مدرک نظام وظیفه (درصورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دایم و پزشکی و یکبرگ کپی آن) . در ضمن درصورت نداشتن مدارک ذکر شده از طریق سامانه سازمان نظام وظیفه ناجا به آدرس https://vazifeh.police.ir مراجعه کرده و معافیت تحصیلی دریافت نمائید.(کد دانشگاه دامغان در سایت نظام وظیفه 246184 می‌باشد.)
    (برای مشاهده راهنمای نظام وظیفه کلیک نمایید.)
    – دانشجویان ورودی مهر شروع معافیت تحصیلی خود را در سامانه 1400/07/01  ثبت کنند.
    – دانشجویان ورودی بهمن شروع معافیت تحصیلی را در سامانه 1400/11/15 ثبت نمایند.
    تذکر: کلیه دانشجویان پسر جدید الورود می بایست نسبت به ابطال معافیت تحصیلی دانش آموزی خود در سامانه سناد آموزش و پرورش اطمینان حصل نمایند.
  1. اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت  آن به انضمام دو برگ کپی آن.
  2. اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به انضمام یک برگ  کپی آن.
  3. اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی.
  4. اصل ریزنمرات سه سال  متوسطه.
  1. اصل مدرک پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه یا گواهی آن به انضمام دو برگ کپی آن.
  2. اصل ریزنمرات سه سال آخر دبیرستان.
  3. فرم 602 – گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم .

آدرس پستی دانشگاه جهت ارسال مدارک: دامغان- جاده چشمه علی – میدان دانشگاه – دانشگاه دامغان – ساختمان امیرکبیر- طبقه دوم – اتاق شماره 3 –  کدپستی: 3671641167

 نکته مهم: خواهشمند است برروی پاکت ارسالی شماره دانشجویی و رشته قبولی ذکر گردد.

تذکرات:

  1. درصورتی که داوطلبان در انتظار نتایج  سایر آزمون ها (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) و دانشگاه آزاد)  می باشند، تا اعلام نتایج و تصمیم گیری نهایی خود از ارسال مدارک  به شیوه پستی خودداری نمایند.
  2. پرداخت شهریه ثابت دانشجویان شبانه هنگام ثبت نام غیر حضوری بصورت الکترونیکی الزامیست (این مبلغ درصورت انصراف قابل استرداد نمی باشد).
  3. توصیه اکید می گردد:
  4. داوطلبان قبل از ارسال پستی مدارک  از اصل مدارک تحصیلی خود کپی تهیه کرده و نزد خود نگهداری نمایند.
  5. شماره همراه اعلام شده توسط داوطلبان ، شماره شخصی باشد چرا که با توجه به شرایط کرونایی کلیه اطلاع رسانی های آموزشی   به شماره اعلام شده ارسال میگردد.
  • با توجه به محدودیت زمانی و شروع کلاس ها  مدارک ارسالی به صورت پست پیشتاز ارسال گردد.
  • کلاس ها به صورت مجازی برگزار میگردد که شروع آن و طریقه شرکت در آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

مرحله 2: اطلاعیه ثبت نام غیرحضوری در سامانه دانشجویی بوستان

  1. مطالعه راهنمای ثبت نام اینترنتی در سامانه دانشجویی بوستان
  2. مراجعه به سامانه دانشجویی بوستان به آدرس الکترونیکی student-portal.du.ac.ir
  3. ورود به سامانه بوستان (نام کاربری: شماره دانشجویی ، کلمه عبور: کد ملی)
  4. تکمیل سه فرم اطلاعات دانشجو، پرسشنامه دانشجویی، پرسشنامه پیشینه ورزشی و ارسال اسکن عکس و صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی برای کلیه پذیرفته شدگان در سامانه بوستان.

تذکرات مهم:

  • تشکیل پرونده به صورت الکترونیکی در پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir برای کلیه پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از خدمات رفاهی(خوابگاه، تغذیه و انواع وام) الزامی است.
  • با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، به تناسب تصمیمات دانشگاه در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه ها، تاریخ و نحوه ثبت الکترونیکی درخواست خوابگاه و پرداخت اجاره بها  در سامانه دانشجویی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوی فرم درخواست خوابگاه در سامانه دانشجویی غیرفعال می باشد.
  • فعال سازی کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه در اولین فرصت که امکان حضور و استفاده از تغذیه دانشجویی فراهم باشد، انجام خواهد شد.

لطفاً قبل از شروع به کار (ثبت نام اینترنتی) مدارک زیر را جهت بارگذاری آماده نمایید:

  • فایل اسکن شده عکس (با فرمتJPG و حجم بین 50 تا 200 کیلو بایت)
  • فایل اسکن شده صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی (با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و با فرمت JPG، JPEG )
  • افتتاح حساب در بانک تجارت (برای انجام امور رفاهی دانشجو، داشتن یک شماره حساب در بانک تجارت به نام خود دانشجو الزامی است)

  • داوطلبان پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه ی گلستان، اطلاعیه های آموزشی را از طریق مسیرهای ذیل دنبال کنند:
  • وب سایت دانشگاه دامغان :                    https://du.ac.ir
  • کانال تلگرامی روابط عمومی دانشگاه :     duacir@  در ضمن در پیامرسان های داخلی سروش و ایتا نیز فعال می باشد
  • صفحه دانشگاه دامغان در اینستاگرام:   du.ac.ir@

مرحله 1

مرحله 2