ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری) مقطع کارشناسی ورودی مهر و بهمن 1396


تذکرات مهم:

♦ پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی از مراجعه حضوری در بازه ثبت نام اینترنتی جدا خودداری فرمایید.

♦لازم است پذیرفته شدگان کارشناسی جهت انجام پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) از روز سه شنبه 96/6/28  لغایت جمعه 96/6/31 به سامانه آموزشی گلستان و سامانه دانشجویی بوستان مراجعه نمایند.

♦ ثبت نام اینترنتی(غیرحضوری) باید در دو مرحله آموزشی و دانشجویی انجام پذیرد و بدیهی است درصورت عدم تکمیل اطلاعات درسامانه دانشجویی ارائه خدمات رفاهی مانند خوابگاه، وام و تغذیه  امکان پذیر نمی باشد.

♦ پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از خوابگاه بعد از تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی، بایستی از طریق سامانه دانشجویی بوستان نسبت به ثبت درخواست خوابگاه خود(مطابق راهنما) به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

♦ ثبت نام اینترنتی(غیرحضوری) به معنای تکمیل فرآیند ثبت نام در دانشگاه نمی باشد و پذیرفته شدگان موظفند با توجه به زمان  مشخص شده در گواهی پذیرش غیرحضوری جهت تحویل مدارک به صورت حضوری  به دفتر دانشکده خود مراجعه نمایند. تاریخ و ساعت مراجعه حضوری متقاضیان در گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو مشخص شده است.

لطفاً قبل از شروع به کار (ثبت نام غیرحضوری) مدارک زیر را آماده نمایید:

♦ فایل اسکن شده عکس پرسنلی

فایل اسکن شده صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی

شماره سریال (شناسه 20 رقمی) و تاریخ  رسید تائیدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی*

کارت بانکی عضو شبکه شتاب دارای رمز دوم اینترنتی و با موجودی حداقل 300 هزار تومان

فایل های اسکن شده می بایست با فرمتJPG  و اندازه کمتر از 200 کیلو بایت باشند.

*** دانشجو لازم است قبل از ثبت نام با مراجعه به دفاتر پیشخوان پستی و ارائه کپی مدرک پیش دانشگاهی نسبت به ارسال تاییدیه تحصیلی خود اقدام نماید.

حتماً از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

توصیه می شود ابتدا پذیرفته شدگان به دقت و بطور کامل راهنمای تصویری ثبت نام را مطالعه نمایند. بدون مطالعه راهنما پذیرفته شدگان قادر به ثبت نام نخواهند بود.

 ثبت نام حضوری مقطع کارشناسی ورودی مهر و بهمن 1396


پذیرفته شدگان موظفند با توجه به زمان  مشخص شده در گواهی پذیرش غیرحضوری جهت تحویل مدارک به صورت حضوری  به دفتر دانشکده خود مراجعه نمایند. تاریخ و ساعت مراجعه حضوری متقاضیان در گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو مشخص شده است.

 مدارک  لازم جهت ارائه به دانشگاه در هنگام مراجعه حضوری:

♦ رسید تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی(رسید پستی) (دانشجو لازم است قبل از ثبت نام با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ارائه کپی مدرک پیش دانشگاهی نسبت به ارسال تاییدیه تحصیلی خود اقدام نماید.)

♦ اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن به انضمام دو برگ کپی آن.

♦ اصل مدرک دیپلم (3 ساله متوسطه)یا گواهی موقت آن به انضمام یک برگ کپی آن.

♦ اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی.

♦ اصل ریزنمرات سه سال متوسطه.

♦ فرم های تعهد پرینت شده در پذیرش غیرحضوری.

♦ فرم مشخصات دانشجو پرینت شده در پذیرش غیرحضوری.

♦ اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات شناسنامه .

♦ اصل کارت ملی و کپی از کارت ملی.

♦ 8 قطعه عکس پشت نویسی شده.

♦ مدرک نظام وظیفه (درصورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دایم و پزشکی و یکبرگ کپی آن).

فرم گواهی اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان(مخصوص برادرانی که تا به حال خدمت نظام وظیفه را انجام نداده اند )

♦ گواهی پذیرش غیرحضوری که پس از ثبت نام اینترنتی به ثبت نام کنندگان داده خواهد شد.

*** پذیرفته شدگان محترم بایستی در بازه ثبت نام حضوری بعد از دریافت کارت دانشجویی خود با مراجعه به اداره تغذیه نسبت به فعال سازی کارت تغدیه خوداقدام نمایند.